Jeg er elev på Hønefoss Videregående skole. Jeg går VG3 Påbygg til studiekompetanse og har valgt Trykk og Foto som valgfag. Jeg har to herlig lærere som passer perfekt til disse timene!

fredag 18. november 2011

Bildepresentasjon om meg selv

Vi fikk en oppgave å lage en bildepresentasjon om oss selv. Det skulle være bilder med konkrete ting i vårt liv og bilder som beskriver stemningen jeg føler og har under mine dager som består av skole, russerevyøvelser og Røde Kors. Vi brukte Photoshop for å redigere bildene og jeg har valgt og «blurre» bildene på kanten, for å la bildene gå inn i bakgrunnsbildet mitt.
Med bakgrunnsbildet mitt, ville jeg vise at jeg kan være rotete og ha mange tanker som svirrer om hverandre i hodet, men samtidig ha orden, ved at de 6 små bildene er like store, står i rekke og de har et strengt uttrykk.
Bildene er valgt på grunnlag av hvilke mønster jeg liker, men også mønster som beskriver stemningen jeg har gjennom dagene. De spesifikke tingene jeg har valgt, er ting som står meg nært. Katten min, Rufus, er den første jeg møter på om morgenen og den siste jeg ser på kvelden. Jeg trodde ikke man kunne bli så glad i en katt jeg.. Kjæresten min også, han støtter meg i alt som er og gjør det jeg trenger. Han må bare være med. Telefonen min er det som alltid er på meg. Her står alle telefonnumrene jeg trenger, det er kontakten med omverdenen. Jeg bruker den også som en syvende sans, alt står på telefonen min. Min telefon er så privat at jeg har et passord før man kommer inn på selve innholdet på telefonen.
Denne bildepresentasjonen viser at jeg er rotete, men det er et system i alt hos meg. Bildet er en veldig god oppsummering av meg selv og mitt.

-Monica!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar